Sammaniac's disliked movies - page 4
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
139
Assassin's Creed
2016, in 1 top list Check -
54
Pixels
2015, in 1 top list Check -
160
Frozen
2010, in 1 top list Check -
127
Inferno
2016, in 1 top list Check -
162
The Boss Baby
2017, in 2 top lists Check -
179
Valerian and the City of a Thousand Planets
2017, in 1 top list Check -
42
Home
2015, in 2 top lists Check -
312
Avatar: The Way of Water
2022, in 3 top lists Check -
135
Friday the 13th: The Final Chapter
1984, in 1 top list Check -
246
The Meg
2018, in 2 top lists -
4
Teenage Mutant Ninja Turtles III
1993, in 0 top lists Check -
90
London Has Fallen
2016, in 1 top list Check -
58
The Visit
2015, in 0 top lists Check -
172
Baywatch
2017, in 0 top lists Check -
171
Halloween II
2009, in 1 top list Check -
23
Let's Be Cops
2014, in 0 top lists Check -
154
Freddy's Dead: The Final Nightmare
1991, in 1 top list Check -
176
Transformers: The Last Knight
2017, in 1 top list Check -
232
Rampage
2018, in 1 top list -
136
Friday the 13th Part VI: Jason Lives
1986, in 1 top list Check -
62
The Devil's Own
1997, in 0 top lists Check -
104
Neighbors 2: Sorority Rising
2016, in 0 top lists Check -
125
Nerve
2016, in 0 top lists Check -
226
Pacific Rim: Uprising
2018, in 1 top list Check -
190
Friday the 13th: A New Beginning
1985, in 1 top list Check
Showing items 76 – 100 of 294