Guix's disliked movies - page 5
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
58
Ransom
1996, in 2 top lists Check -
57
Rambo: First Blood Part II
1985, in 4 top lists Check -
56
Close Encounters of the Third Kind
1977, in 23 top lists Check -
55
Stuart Little
1999, in 3 top lists Check -
54
Doctor Dolittle
1998, in 2 top lists Check -
53
Superman
1978, in 11 top lists Check -
52
Austin Powers in Goldmember
2002, in 2 top lists Check -
51
Lethal Weapon 4
1998, in 2 top lists Check -
50
Speed
1994, in 9 top lists Check -
49
Batman Returns
1992, in 8 top lists Check -
48
American Pie 2
2001, in 3 top lists Check -
47
xXx
2002, in 2 top lists Check -
46
Bad Boys II
2003, in 2 top lists Check -
45
Scary Movie
2000, in 5 top lists Check -
44
Charlie's Angels
2000, in 2 top lists Check -
43
The Full Monty
1997, in 7 top lists Check -
42
Waterworld
1995, in 3 top lists Check -
41
Cliffhanger
1993, in 3 top lists Check -
40
Charlie's Angels: Full Throttle
2003, in 3 top lists Check -
39
Unbreakable
2000, in 6 top lists Check -
38
Hulk
2003, in 3 top lists Check -
37
Crocodile Dundee II
1988, in 2 top lists Check -
36
Batman & Robin
1997, in 2 top lists Check -
35
Saturday Night Fever
1977, in 13 top lists Check -
34
Eraser
1996, in 3 top lists Check
Showing items 101 – 125 of 158