AdGuzman's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
3
X-Men Origins: Wolverine
2009, in 2 top lists Check -
42
Coneheads
1993, in 0 top lists Check -
49
Austin Powers: International Man of Mystery
1997, in 3 top lists Check -
52
Signs
2002, in 5 top lists Check -
56
Resident Evil: Apocalypse
2004, in 0 top lists Check -
61
The Forgotten
2004, in 0 top lists Check -
63
Paycheck
2003, in 0 top lists Check -
95
Pulse
2006, in 0 top lists Check -
97
The Thing
1982, in 20 top lists Check -
99
Alien
1979, in 30 top lists Check -
124
Land of the Dead
2005, in 1 top list Check -
179
My Favorite Martian
1999, in 0 top lists Check -
187
Blade II
2002, in 1 top list Check -
197
The Matrix Reloaded
2003, in 5 top lists Check -
203
Men in Black II
2002, in 3 top lists Check -
220
Sphere
1998, in 0 top lists Check -
222
Armageddon
1998, in 4 top lists Check -
231
Flubber
1997, in 1 top list Check -
241
The Lost World: Jurassic Park
1997, in 4 top lists Check -
258
District 9
2009, in 10 top lists Check -
261
Beneath the Planet of the Apes
1970, in 1 top list Check -
306
X-Men: Days of Future Past
2014, in 3 top lists Check -
309
Back to the Future Part II
1989, in 6 top lists Check -
327
Hulk
2003, in 3 top lists Check -
332
Iron Fist
2017, in 0 top lists Check