Dirapio's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
29
Mamma Mia!
2008, in 3 top lists Check -
14
Man of Steel
2013, in 2 top lists Check -
44
American Beauty
1999, in 25 top lists Check -
2
The Hunger Games
2012, in 2 top lists Check -
5
Evan Almighty
2007, in 0 top lists Check -
15
Pretty Woman
1990, in 12 top lists Check -
25
After Earth
2013, in 1 top list Check -
1
Shakespeare in Love
1998, in 12 top lists Check -
13
Speed 2: Cruise Control
1997, in 0 top lists Check -
6
Les Misérables
2012, in 5 top lists Check -
38
Jurassic World
2015, in 3 top lists Check -
8
La vita è bella
1997 — a.k.a. Life Is Beautiful, in 22 top lists Check -
22
The Amazing Spider-Man 2
2014, in 2 top lists Check -
18
Pacific Rim
2013, in 1 top list Check -
40
American Sniper
2014, in 4 top lists Check -
34
Shallow Hal
2001, in 1 top list Check -
30
Terminator Genisys
2015, in 1 top list Check -
16
The Perks of Being a Wallflower
2012, in 2 top lists Check -
20
The Help
2011, in 6 top lists Check -
32
Final Destination 2
2003, in 1 top list Check -
7
Extremely Loud & Incredibly Close
2011, in 1 top list Check -
17
Easy Rider
1969, in 17 top lists Check -
35
The Revenant
2015, in 11 top lists Check -
12
Furious 6
2013 — a.k.a. Fast & Furious 6, in 2 top lists Check -
24
47 Ronin
2013, in 0 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 44