Dirty_score's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
109
The Blair Witch Project
1999, in 14 top lists Check -
98
Funny Games
1997, in 12 top lists Check -
42
Profondo rosso
1975 — a.k.a. Deep Red, in 9 top lists Check -
83
Army of Darkness
1992, in 6 top lists Check -
146
Paranormal Activity
2007, in 3 top lists Check -
7
The Mummy
1932, in 2 top lists Check -
129
Resident Evil
2002, in 1 top list Check -
112
Final Destination
2000, in 1 top list Check -
75
Pet Sematary
1989, in 1 top list Check -
133
Haute tension
2003 — a.k.a. High Tension, in 2 top lists Check -
50
Phantasm
1979, in 2 top lists Check -
191
You're Next
2011, in 1 top list Check -
101
Scream 2
1997, in 3 top lists Check -
207
Evil Dead
2013, in 1 top list Check -
57
Sleepaway Camp
1983, in 1 top list Check -
164
Jennifer's Body
2009, in 1 top list Check -
52
Friday the 13th Part 2
1981, in 1 top list Check -
82
Lik wong
1991 — a.k.a. Riki-Oh: The Story of Ricky, in 4 top lists Check -
114
Scream 3
2000, in 2 top lists Check -
66
The Texas Chainsaw Massacre 2
1986, in 1 top list Check -
160
Død snø
2009 — a.k.a. Dead Snow, in 1 top list Check -
137
Resident Evil: Apocalypse
2004, in 0 top lists Check -
187
Paranormal Activity 3
2011, in 2 top lists Check -
177
Resident Evil: Afterlife
2010, in 1 top list Check -
198
Resident Evil: Retribution
2012, in 1 top list Check
Showing items 1 – 25 of 44