Downbylaw's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Juno
2007, in 12 top lists Check -
2
Star Trek
2009, in 4 top lists Check -
3
The Assassination of Jesse James by the Coward...
2007, in 7 top lists Check -
4
Gangs of New York
2002, in 5 top lists Check -
5
Romeo + Juliet
1996, in 7 top lists Check -
6
Pirates of the Caribbean: At World's End
2007, in 3 top lists Check -
7
Transformers
2007, in 4 top lists Check -
8
The Matrix Reloaded
2003, in 5 top lists Check -
9
The Blind Side
2009, in 4 top lists Check -
10
Warrior
2011, in 4 top lists Check -
11
Raising Arizona
1987, in 9 top lists Check -
12
A Fish Called Wanda
1988, in 8 top lists Check -
13
The Matrix Revolutions
2003, in 4 top lists Check -
14
Closer
2004, in 0 top lists Check -
15
Prizzi's Honor
1985, in 6 top lists Check -
16
Cloud Atlas
2012, in 1 top list Check -
17
Transformers: Revenge of the Fallen
2009, in 2 top lists Check -
18
Star Wars: Episode I - The Phantom Menace
1999, in 5 top lists Check -
19
Taken
2008, in 2 top lists Check -
20
Ocean's Twelve
2004, in 4 top lists Check -
21
Captain America: The First Avenger
2011, in 2 top lists Check -
22
28 Weeks Later
2007, in 2 top lists Check -
23
Twilight
2008, in 2 top lists Check -
24
Austin Powers in Goldmember
2002, in 2 top lists Check -
25
Quantum of Solace
2008, in 2 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 40