Drivr8's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
7
The Boondock Saints
1999, in 3 top lists Check -
8
The Butterfly Effect
2004, in 0 top lists Check -
12
Sunshine
2007, in 1 top list Check -
13
Cloverfield
2008, in 3 top lists Check -
14
Primer
2004, in 6 top lists Check -
23
Buried
2010, in 0 top lists Check -
25
Birdemic: Shock and Terror
2010, in 1 top list Check -
30
The Innkeepers
2011, in 1 top list Check -
31
Mission: Impossible - Ghost Protocol
2011, in 2 top lists Check -
34
Terminator 3: Rise of the Machines
2003, in 2 top lists Check -
35
Rear Window
1954, in 31 top lists Check -
36
Masters of Horror: Dance of the Dead
2005, in 0 top lists Check -
39
Masters of Horror: Haeckel's Tale
2006, in 0 top lists Check -
40
Masters of Horror: Right to Die
2007, in 0 top lists Check -
41
Masters of Horror: Pro-Life
2006, in 0 top lists Check -
42
Devil
2010, in 0 top lists Check -
44
Dark Water
2005, in 1 top list Check -
48
The Devil's Advocate
1997, in 3 top lists Check -
49
Hard Candy
2005, in 3 top lists Check -
54
The Ring
2002, in 5 top lists Check -
57
Triangle
2009, in 1 top list Check -
58
Pontypool
2008, in 3 top lists Check -
59
Masters of Horror: Imprint
2006, in 0 top lists Check -
62
Alien³
1992, in 1 top list Check -
66
Frozen
2010, in 1 top list Check
Showing items 1 – 25 of 27