Dudenstein's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Alice in Wonderland
2010, in 3 top lists Check -
2
Eat Pray Love
2010, in 1 top list Check -
3
X-Men Origins: Wolverine
2009, in 2 top lists Check -
4
The Day the Earth Stood Still
2008, in 1 top list Check -
5
Twilight
2008, in 2 top lists Check -
6
Juno
2007, in 12 top lists Check -
7
Spider-Man 3
2007, in 3 top lists Check -
8
The Break-Up
2006, in 2 top lists Check -
9
Charlie and the Chocolate Factory
2005, in 4 top lists Check -
10
Constantine
2005, in 1 top list Check -
11
Hitch
2005, in 2 top lists Check -
12
Star Wars: Episode III - Revenge of the Sith
2005, in 6 top lists Check -
13
I, Robot
2004, in 3 top lists Check -
14
Meet the Fockers
2004, in 4 top lists Check -
15
Charlie's Angels: Full Throttle
2003, in 3 top lists Check -
16
Men in Black II
2002, in 3 top lists Check -
17
Donnie Darko
2001, in 21 top lists Check -
18
Star Wars: Episode I - The Phantom Menace
1999, in 5 top lists Check -
19
Rain Man
1988, in 14 top lists Check -
20
Forrest Gump
1994, in 25 top lists Check -
21
Star Wars: Episode II - Attack of the Clones
2002, in 4 top lists Check -
22
Catch Me If You Can
2002, in 9 top lists Check -
23
Austin Powers: The Spy Who Shagged Me
1999, in 4 top lists Check -
24
Austin Powers in Goldmember
2002, in 2 top lists Check -
25
Cars
2006, in 3 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 33