Elo_sin_913's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Battleship
2012, in 1 top list Check -
2
2012
2009, in 2 top lists Check -
3
Kill Bill: Vol. 1
2003, in 18 top lists Check -
4
2001: A Space Odyssey
1968, in 45 top lists Check -
5
The Truman Show
1998, in 14 top lists Check -
6
Fight Club
1999, in 19 top lists Check -
7
The Dark Knight
2008, in 27 top lists Check -
8
The Shawshank Redemption
1994, in 24 top lists Check -
9
V for Vendetta
2005, in 10 top lists Check -
10
Blade Runner
1982, in 36 top lists Check -
11
Taxi Driver
1976, in 34 top lists Check -
12
Batman Begins
2005, in 11 top lists Check -
13
District 9
2009, in 10 top lists Check -
14
Terminator 2: Judgment Day
1991, in 27 top lists Check -
15
Kill Bill: Vol. 2
2004, in 9 top lists Check -
16
Jurassic Park
1993, in 23 top lists Check -
17
Juno
2007, in 12 top lists Check -
18
A Beautiful Mind
2001, in 12 top lists Check -
19
Indiana Jones and the Last Crusade
1989, in 16 top lists Check -
20
Titanic
1997, in 25 top lists Check -
21
The Godfather Part II
1974, in 32 top lists Check -
22
Goodfellas
1990, in 31 top lists Check -
23
Toy Story 3
2010, in 16 top lists Check -
24
Shutter Island
2010, in 8 top lists Check -
25
Kick-Ass
2010, in 1 top list Check
Showing items 1 – 25 of 218