ErikMegaViking's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Avatar
2009, in 14 top lists Check -
2
Mad Max: Fury Road
2015, in 23 top lists Check -
3
Back to the Future Part III
1990, in 6 top lists Check -
4
Planet of the Apes
1968, in 16 top lists Check -
5
Romeo + Juliet
1996, in 7 top lists Check -
6
Do the Right Thing
1989, in 25 top lists Check -
7
Edge of Tomorrow
2014, in 3 top lists Check -
8
The Day After Tomorrow
2004, in 3 top lists Check -
9
The Master
2012, in 7 top lists Check -
10
Pearl Harbor
2001, in 2 top lists Check -
11
The Lost World: Jurassic Park
1997, in 4 top lists Check -
12
Marley & Me
2008, in 2 top lists Check -
13
Mad Max
1979, in 13 top lists Check -
14
Wayne's World
1992, in 4 top lists Check -
15
Scary Movie
2000, in 5 top lists Check -
16
Paranormal Activity
2007, in 3 top lists Check -
17
Austin Powers in Goldmember
2002, in 2 top lists Check -
18
The Incredible Hulk
2008, in 2 top lists Check -
19
Waterworld
1995, in 3 top lists Check -
20
United 93
2006, in 5 top lists Check -
21
Secret Window
2004, in 0 top lists Check -
22
Jurassic World
2015, in 3 top lists Check