ForTheLoveOfFranchising's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
7
Allegiant
2016, in 0 top lists Check -
8
Insurgent
2015, in 2 top lists Check -
12
The Wolverine
2013, in 2 top lists Check -
14
Divergent
2014, in 2 top lists Check -
17
Elysium
2013, in 1 top list Check -
19
Alien: Covenant
2017, in 1 top list Check -
27
Bad Taste
1987, in 6 top lists Check -
30
Guardians of the Galaxy Vol. 2
2017, in 2 top lists Check -
33
Hot Tub Time Machine
2010, in 0 top lists Check -
34
The Cloverfield Paradox
2018, in 0 top lists Check -
38
Annihilation
2018, in 3 top lists Check -
40
Hulk
2003, in 3 top lists Check -
41
Mars Attacks!
1996, in 1 top list Check -
43
Frequency
2000, in 0 top lists Check -
49
Midnight Special
2016, in 0 top lists Check -
51
A.I. Artificial Intelligence
2001, in 11 top lists Check -
56
Star Trek Into Darkness
2013, in 2 top lists Check -
67
Edge of Tomorrow
2014, in 3 top lists Check -
69
The Maze Runner
2014, in 1 top list Check -
71
Jurassic Park III
2001, in 2 top lists Check -
74
Deep Blue Sea
1999, in 1 top list Check -
80
Captain America: The First Avenger
2011, in 2 top lists Check -
88
The Lobster
2015, in 7 top lists Check -
109
Green Lantern
2011, in 1 top list Check