H_Finch's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Avatar
2009, in 14 top lists Check -
2
The Grand Budapest Hotel
2014, in 17 top lists Check -
3
Interstellar
2014, in 13 top lists Check -
4
Minority Report
2002, in 8 top lists Check -
5
Rosemary's Baby
1968, in 21 top lists Check -
6
Mad Max: Fury Road
2015, in 23 top lists Check -
7
Troy
2004, in 3 top lists Check