Hhbamle's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Avatar
2009, in 13 top lists Check -
2
300
2006, in 6 top lists Check -
3
Batman Begins
2005, in 11 top lists Check -
4
The Dark Knight
2008, in 27 top lists Check -
5
Superman Returns
2006, in 4 top lists Check -
6
Epic Movie
2007, in 0 top lists Check -
7
Happy Feet
2006, in 2 top lists Check -
8
Rosemary's Baby
1968, in 21 top lists Check -
9
Gladiator
2000, in 25 top lists Check -
10
The Dark Knight Rises
2012, in 7 top lists Check