Inanc's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Life
2017, in 0 top lists Check -
2
Swiss Army Man
2016, in 2 top lists Check -
3
Lucy
2014, in 2 top lists Check -
4
Toni Erdmann
2016, in 13 top lists Check -
5
The English Patient
1996, in 19 top lists Check -
6
Burn After Reading
2008, in 1 top list Check -
7
Zama
2017, in 8 top lists Check -
8
Hacksaw Ridge
2016, in 6 top lists Check -
9
Good Time
2017, in 2 top lists -
10
Guardians of the Galaxy
2014, in 3 top lists Check -
11
High Fidelity
2000, in 3 top lists Check -
12
Captain Phillips
2013, in 2 top lists Check -
13
The Untouchables
1987, in 9 top lists Check