JWP's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
The Last Airbender
2010, in 2 top lists Check -
2
Kamen Rider: Dragon Knight
2008 Check -
3
Home Alone 3
1997, in 0 top lists Check -
4
Bad Teacher
2011, in 1 top list Check -
5
Ready to Rumble
2000, in 0 top lists Check -
6
District 9
2009, in 10 top lists Check -
7
The Covenant
2006, in 0 top lists Check -
8
The Sitter
2011, in 0 top lists Check -
9
Little Man
2006, in 0 top lists Check -
10
DOA: Dead or Alive
2006, in 0 top lists Check -
11
College Road Trip
2008, in 0 top lists Check -
12
Wild Hogs
2007, in 2 top lists Check -
13
Final Destination 5
2011, in 1 top list Check -
14
A Good Day to Die Hard
2013, in 1 top list Check -
15
Push
2009, in 0 top lists Check -
16
The Flintstones
1994, in 2 top lists Check -
17
Chronicle
2012, in 0 top lists Check -
18
Batman & Robin
1997, in 2 top lists Check -
19
Legally Blonde 2: Red, White & Blonde
2003, in 1 top list Check -
20
Eiffel I'm in Love
2003, in 0 top lists Check -
21
Valentine
2001, in 0 top lists Check -
22
Herbie Fully Loaded
2005, in 0 top lists Check -
23
Piranha 3D
2010, in 1 top list Check -
24
Perjaka terakhir
2009 Check -
25
Demolition Man
1993, in 1 top list Check
Showing items 1 – 25 of 217