Kdoggg's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
4
Piranha 3DD
2012, in 0 top lists Check -
8
A Good Day to Die Hard
2013, in 1 top list Check -
9
Büyü
2004 — a.k.a. Dark Spells, in 0 top lists Check -
17
Taken 3
2014, in 1 top list Check -
23
The Hills Have Eyes II
2007, in 0 top lists Check -
24
Chernobyl Diaries
2012, in 0 top lists Check -
27
Jekyll + Hyde
2006, in 0 top lists Check -
28
The Purge: Anarchy
2014, in 0 top lists Check -
30
Seed of Chucky
2004, in 0 top lists Check -
33
Club Dread
2004, in 0 top lists Check -
36
Would You Rather
2012, in 1 top list Check -
37
The Eye
2008, in 0 top lists Check -
39
Dracula 2000
2000, in 0 top lists Check -
48
The Happening
2008, in 0 top lists Check -
55
Shark Night 3D
2011, in 0 top lists Check -
57
Skyline
2010, in 0 top lists Check -
59
Unfriended
2014, in 1 top list Check