LEVIKHARVEY's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
105
Ghostbusters
2016, in 2 top lists Check -
103
Pixels
2015, in 1 top list Check -
96
Independence Day: Resurgence
2016, in 1 top list Check -
93
Transformers: The Last Knight
2017, in 1 top list Check -
88
2012
2009, in 2 top lists Check -
68
After Earth
2013, in 1 top list Check -
49
Assassin's Creed
2016, in 1 top list Check -
46
Jurassic World: Fallen Kingdom
2018, in 2 top lists Check -
40
Star Wars: Episode VII - The Force Awakens
2015, in 4 top lists Check -
35
Tomorrowland
2015, in 1 top list Check -
11
Cloud Atlas
2012, in 1 top list Check -
10
Green Lantern
2011, in 1 top list Check -
4
E.T. the Extra-Terrestrial
1982, in 30 top lists Check -
2
A Clockwork Orange
1971, in 37 top lists Check