MetricSt's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
The A-Team
2010, in 0 top lists Check -
2
King Kong
2005, in 6 top lists Check -
3
Bruce Almighty
2003, in 4 top lists Check -
4
Notting Hill
1999, in 6 top lists Check -
5
Fast & Furious
2009, in 2 top lists Check -
6
Bridget Jones's Diary
2001, in 3 top lists Check -
7
Wild Hogs
2007, in 2 top lists Check -
8
Love Actually
2003, in 3 top lists Check -
9
2 Fast 2 Furious
2003, in 3 top lists Check -
10
Bean
1997, in 2 top lists Check -
11
Miss Congeniality
2000, in 2 top lists Check -
12
Braveheart
1995, in 19 top lists Check -
13
Wild Wild West
1999, in 2 top lists Check -
14
The Mask of Zorro
1998, in 2 top lists Check -
15
Big Daddy
1999, in 2 top lists Check -
16
Charlie's Angels
2000, in 2 top lists Check -
17
Speed
1994, in 9 top lists Check -
18
There's Something About Mary
1998, in 11 top lists Check -
19
Ghost
1990, in 9 top lists Check -
20
Titanic
1997, in 25 top lists Check -
21
Vertical Limit
2000, in 1 top list Check -
22
Showgirls
1995, in 6 top lists Check -
23
The Untouchables
1987, in 9 top lists Check -
24
Billy Elliot
2000, in 7 top lists Check -
25
Romy and Michele's High School Reunion
1997, in 0 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 62