Nabil's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring
2001, in 31 top lists Check -
2
Citizen Kane
1941, in 39 top lists Check -
3
A Clockwork Orange
1971, in 37 top lists Check -
5
Gladiator
2000, in 25 top lists Check -
4
Avatar
2009, in 14 top lists Check -
6
Million Dollar Baby
2004, in 12 top lists Check -
7
Star Wars: Episode I - The Phantom Menace
1999, in 5 top lists Check -
8
I Am Legend
2007, in 5 top lists Check -
11
Twilight
2008, in 2 top lists Check -
12
I, Robot
2004, in 3 top lists Check -
10
Jurassic Park III
2001, in 2 top lists Check -
16
Hulk
2003, in 3 top lists Check -
17
2 Fast 2 Furious
2003, in 3 top lists Check -
14
Van Helsing
2004, in 2 top lists Check -
18
Ghost Rider
2007, in 2 top lists Check -
9
Hitch
2005, in 2 top lists Check -
13
4: Rise of the Silver Surfer
2007 — a.k.a. Fantastic Four: Rise of the Silver Surfer, in 2 top lists Check -
15
Robots
2005, in 2 top lists Check -
19
Miss Congeniality
2000, in 2 top lists Check