NarSiL's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
22
Spider-Man 3
2007, in 3 top lists Check -
21
Fantastic Four
2005, in 3 top lists Check -
9
Scary Movie
2000, in 5 top lists Check -
42
Mamma Mia!
2008, in 3 top lists Check -
50
10,000 BC
2008, in 1 top list Check -
19
4: Rise of the Silver Surfer
2007 — a.k.a. Fantastic Four: Rise of the Silver Surfer, in 2 top lists Check -
41
Armageddon
1998, in 4 top lists Check -
39
Meet the Fockers
2004, in 4 top lists Check -
47
The Mummy: Tomb of the Dragon Emperor
2008, in 1 top list Check -
34
Lara Croft: Tomb Raider
2001, in 2 top lists Check -
40
Jurassic Park III
2001, in 2 top lists Check -
48
Terminator 3: Rise of the Machines
2003, in 2 top lists Check -
6
Doctor Dolittle
1998, in 2 top lists Check -
4
Charlie's Angels: Full Throttle
2003, in 3 top lists Check -
31
The Mummy Returns
2001, in 3 top lists Check -
12
A.I. Artificial Intelligence
2001, in 11 top lists Check -
1
Austin Powers in Goldmember
2002, in 2 top lists Check -
36
American Pie 2
2001, in 3 top lists Check -
46
Ace Ventura: When Nature Calls
1995, in 2 top lists Check -
15
Percy Jackson & the Olympians: The Lightning Thief
2010, in 1 top list Check -
2
Austin Powers: The Spy Who Shagged Me
1999, in 4 top lists Check -
29
Miss Congeniality
2000, in 2 top lists Check -
30
The Mummy
1999, in 4 top lists Check -
11
Pretty Woman
1990, in 12 top lists Check -
45
Journey to the Center of the Earth
2008, in 1 top list Check
Showing items 1 – 25 of 53