Neotheonev2's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
WALL·E
2008, in 26 top lists Check -
2
Back to the Future
1985, in 25 top lists Check -
3
Gladiator
2000, in 25 top lists Check -
4
Inglourious Basterds
2009, in 17 top lists Check -
5
Up
2009, in 16 top lists Check -
6
The Wizard of Oz
1939, in 38 top lists Check -
7
Slumdog Millionaire
2008, in 13 top lists Check -
8
Donnie Darko
2001, in 21 top lists Check -
9
Million Dollar Baby
2004, in 12 top lists Check -
10
Groundhog Day
1993, in 22 top lists Check -
11
Finding Nemo
2003, in 17 top lists Check -
12
The Terminator
1984, in 24 top lists Check -
13
Monsters, Inc.
2001, in 14 top lists Check