PatchouliNyaa's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Lolita
1962, in 11 top lists Check -
2
The Simpsons Movie
2007, in 3 top lists Check -
3
Steel Trap
2007, in 0 top lists Check -
4
Chico & Rita
2010, in 0 top lists Check -
5
Stan Helsing
2009, in 0 top lists Check -
6
Horrid Henry: The Movie
2011, in 0 top lists Check -
7
My Little Pony: Equestria Girls
2013, in 0 top lists Check -
8
Planet 51
2009, in 0 top lists Check -
9
Space Chimps
2008, in 0 top lists Check -
10
Chop Kick Panda
2011, in 0 top lists Check -
11
Death Race
2008, in 0 top lists Check -
12
Monsters vs. Aliens
2009, in 2 top lists Check -
13
Cars 2
2011, in 2 top lists Check -
14
Birdemic 2: The Resurrection
2013, in 0 top lists Check -
15
Open Season 3
2010, in 0 top lists Check -
16
Foodfight!
2012, in 0 top lists Check -
17
The Karate Dog
2004, in 0 top lists Check -
18
The Inbetweeners 2
2014, in 0 top lists Check -
19
Scary Movie 5
2013 — a.k.a. Scary Movie V, in 0 top lists Check -
20
Scary Movie 4
2006, in 0 top lists Check -
21
The Final Destination
2009, in 1 top list Check -
22
Chicken Little
2005, in 2 top lists Check