RekiCat's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Straw Dogs
1971, in 11 top lists Check -
2
Videodrome
1983, in 18 top lists Check -
3
Tarnation
2003, in 3 top lists Check -
4
Sans soleil
1983 — a.k.a. Sans Soleil, in 16 top lists Check -
5
Carlito's Way
1993, in 5 top lists Check -
6
Starship Troopers
1997, in 9 top lists Check -
7
I Heart Huckabees
2004, in 2 top lists Check -
8
The Brave Little Toaster
1987, in 1 top list Check -
9
Little Miss Sunshine
2006, in 7 top lists Check -
10
Atonement
2007, in 6 top lists Check -
11
Waking Life
2001, in 9 top lists Check -
12
Babel
2006, in 5 top lists Check -
13
Eyes Wide Shut
1999, in 11 top lists Check -
14
The Others
2001, in 9 top lists Check -
15
Flightplan
2005, in 1 top list Check -
16
The Curious Case of Benjamin Button
2008, in 6 top lists Check -
17
Click
2006, in 3 top lists Check -
18
Shrek the Third
2007, in 3 top lists Check -
19
301, 302
1995, in 1 top list Check -
20
Apt Pupil
1998, in 1 top list Check -
21
Doragon heddo
2003 — a.k.a. Dragon Head, in 0 top lists Check -
22
'Til There Was You
1997, in 0 top lists Check -
23
Man of the Year
2006, in 0 top lists Check -
24
The Wicker Man
2006, in 0 top lists Check -
25
Holes
2003, in 0 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 49