Shawnvince's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
The Shining
1980, in 28 top lists Check -
2
Blade Runner
1982, in 36 top lists Check -
3
The Deer Hunter
1978, in 26 top lists Check -
4
Crash
2004, in 4 top lists Check -
5
The Twilight Saga: New Moon
2009, in 2 top lists Check -
6
Mamma Mia!
2008, in 3 top lists Check -
7
Cars
2006, in 3 top lists Check -
8
Men in Black II
2002, in 3 top lists Check -
9
Superman Returns
2006, in 4 top lists Check -
10
Fast & Furious
2009, in 2 top lists Check -
11
Planet of the Apes
2001, in 2 top lists Check -
12
Twilight
2008, in 2 top lists Check -
13
Hannibal
2001, in 2 top lists Check -
14
I, Robot
2004, in 3 top lists Check -
15
How the Grinch Stole Christmas
2000, in 2 top lists Check -
16
A Christmas Carol
2009, in 2 top lists Check -
17
Meet the Parents
2000, in 4 top lists Check -
18
The Blind Side
2009, in 4 top lists Check -
19
The Descent
2005, in 4 top lists Check -
20
A History of Violence
2005, in 11 top lists Check -
21
La dolce vita
1960 — a.k.a. La Dolce Vita, in 22 top lists Check -
22
Harold and Maude
1971, in 22 top lists Check -
23
Killer of Sheep
1978, in 14 top lists Check -
24
Moonstruck
1987, in 10 top lists Check -
25
The Mission
1986, in 6 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 31