Splutter's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Gran Torino
2008, in 8 top lists Check -
2
A Beautiful Mind
2001, in 12 top lists Check -
3
Apollo 13
1995, in 6 top lists Check -
4
The Curse of the Jade Scorpion
2001, in 0 top lists Check -
5
Crash
2004, in 4 top lists Check -
6
The Blair Witch Project
1999, in 14 top lists Check -
7
Dinosaur
2000, in 2 top lists Check -
8
Big Mama
2000, in 0 top lists Check -
9
How the Grinch Stole Christmas
2000, in 2 top lists Check -
10
The Number 23
2007, in 0 top lists Check -
11
Superman Returns
2006, in 4 top lists Check -
12
My Big Fat Greek Wedding
2002, in 3 top lists Check -
13
Shark Tale
2004, in 2 top lists Check -
14
Casper
1995, in 2 top lists Check -
15
Wild Hogs
2007, in 2 top lists Check -
16
Australia
2008, in 1 top list Check -
17
Connie and Carla
2004, in 0 top lists Check