Taramcc's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
9
The Apartment
1960, in 28 top lists Check -
10
L.A. Confidential
1997, in 27 top lists Check -
12
Van Helsing
2004, in 2 top lists Check -
2
Salt
2010, in 2 top lists Check -
13
J. Edgar
2011, in 0 top lists Check -
8
P.S. I Love You
2007, in 0 top lists Check -
5
Greenberg
2010, in 1 top list Check -
11
Eat Pray Love
2010, in 1 top list Check -
3
Isolation
2005, in 0 top lists Check -
4
Edison
2005, in 0 top lists Check -
6
Hush
2008, in 0 top lists Check -
1
Out of Reach
2004, in 0 top lists Check -
7
The Vagina Monologues
2002, in 0 top lists Check