Taxman's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Changeling
2008, in 1 top list Check -
2
Ed Wood
1994, in 9 top lists Check -
3
Snatch
2000, in 11 top lists Check -
4
Moonraker
1979, in 3 top lists Check -
5
Clear and Present Danger
1994, in 2 top lists Check -
6
Disclosure
1994, in 2 top lists Check -
7
Ghostbusters II
1989, in 2 top lists Check -
8
The Terminal
2004, in 1 top list Check -
9
Ghost Rider
2007, in 2 top lists Check -
10
Taken
2008, in 2 top lists Check -
11
Constantine
2005, in 1 top list Check -
12
Dead Poets Society
1989, in 12 top lists Check -
13
Batman & Robin
1997, in 2 top lists Check -
14
The Village
2004, in 5 top lists Check -
15
Bad Boys II
2003, in 2 top lists Check -
16
American Gangster
2007, in 2 top lists Check -
17
Lethal Weapon 4
1998, in 2 top lists Check -
18
Fantastic Four
2005, in 3 top lists Check -
19
Indiana Jones and the Temple of Doom
1984, in 11 top lists Check -
20
Batman Forever
1995, in 3 top lists Check -
21
Deep Impact
1998, in 2 top lists Check -
22
The World Is Not Enough
1999, in 2 top lists Check -
23
Jurassic Park III
2001, in 2 top lists Check -
24
X-Men Origins: Wolverine
2009, in 2 top lists Check -
25
Night at the Museum: Battle of the Smithsonian
2009, in 2 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 37