Theodor1988's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Runaway Bride
1999, in 2 top lists Check -
2
Pocahontas
1995, in 3 top lists Check -
3
The Little Mermaid
1989, in 8 top lists Check -
4
The Ugly Truth
2009, in 1 top list Check -
5
Bridesmaids
2011, in 8 top lists Check -
6
Sex and the City
2008, in 2 top lists Check -
7
Grown Ups
2010, in 2 top lists Check -
8
Casino Jack
2010, in 0 top lists Check -
9
The Parent Trap
1998, in 0 top lists Check -
10
Field of Dreams
1989, in 10 top lists Check -
11
Pirates of the Caribbean: At World's End
2007, in 3 top lists Check -
12
Pirates of the Caribbean: Dead Man's Chest
2006, in 4 top lists Check -
13
Easy A
2010, in 0 top lists Check -
14
The Bounty Hunter
2010, in 0 top lists Check -
15
From Paris with Love
2010, in 0 top lists Check -
16
The Brave One
2007, in 0 top lists Check -
17
The Time Traveler's Wife
2009, in 0 top lists Check -
18
Zoolander
2001, in 5 top lists Check