TheSlyDogg's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
2
Battle: Los Angeles
2011 — a.k.a. Battle Los Angeles, in 1 top list Check -
14
Mad Max
1979, in 13 top lists Check -
16
Terminator 3: Rise of the Machines
2003, in 2 top lists Check -
17
Skyline
2010, in 0 top lists Check -
20
The Core
2003, in 0 top lists Check -
25
Drive Angry
2011, in 0 top lists Check -
34
Clash of the Titans
2010, in 2 top lists Check -
38
Spy Kids 3: Game Over
2003 — a.k.a. Spy Kids 3-D: Game Over, in 2 top lists Check -
41
Big Momma's House
2000, in 2 top lists Check -
47
Æon Flux
2005, in 0 top lists Check -
49
Flightplan
2005, in 1 top list Check -
52
Equilibrium
2002, in 0 top lists Check -
56
Twister
1996, in 2 top lists Check -
69
Batman & Robin
1997, in 2 top lists Check -
72
Agent Cody Banks 2: Destination London
2004, in 0 top lists Check -
74
Armored
2009 — a.k.a. Armoured, in 0 top lists Check -
75
See Spot Run
2001, in 0 top lists Check -
80
Righteous Kill
2008, in 0 top lists Check -
82
The Dukes of Hazzard
2005, in 0 top lists Check -
84
The Mummy: Tomb of the Dragon Emperor
2008, in 1 top list Check -
89
Dragonheart: A New Beginning
2000, in 0 top lists Check -
90
AVPR: Aliens vs Predator - Requiem
2007, in 0 top lists Check -
93
10,000 BC
2008, in 1 top list Check -
94
Alien: Resurrection
1997, in 1 top list Check -
97
Catwoman
2004, in 0 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 147