Uhokaythen's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Twilight
2008, in 2 top lists Check -
2
Attack the Block
2011, in 2 top lists Check -
3
Paranormal Activity
2007, in 3 top lists Check -
4
Night at the Museum
2006, in 3 top lists Check -
5
Scary Movie
2000, in 5 top lists Check -
6
Hellboy
2004, in 1 top list Check -
7
Marley & Me
2008, in 2 top lists Check -
8
The Princess and the Frog
2009, in 1 top list Check -
9
Ghost
1990, in 9 top lists Check -
10
Mamma Mia!
2008, in 3 top lists Check -
11
Meet the Parents
2000, in 4 top lists Check -
12
Mission: Impossible
1996, in 4 top lists Check -
13
Enchanted
2007, in 3 top lists Check -
14
Frozen
2013, in 5 top lists Check -
15
Elf
2003, in 3 top lists Check -
16
Bridesmaids
2011, in 8 top lists Check -
17
Kung Fu Panda
2008, in 4 top lists Check -
18
Skyfall
2012, in 4 top lists Check -
19
Men in Black
1997, in 6 top lists Check -
20
Tangled
2010, in 3 top lists Check -
21
Jaws
1975, in 28 top lists Check -
22
The Hottie & the Nottie
2008, in 0 top lists Check -
23
Guardians of the Galaxy Vol. 2
2017, in 2 top lists Check -
24
Ghost Ship
2002, in 0 top lists Check