Viir's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
5
The Evil Dead
1981, in 8 top lists Check -
7
Total Recall
1990, in 8 top lists Check -
4
The Brood
1979, in 5 top lists Check -
21
The Brown Bunny
2003, in 5 top lists Check -
55
The Hangover
2009, in 5 top lists Check -
27
Basic Instinct 2
2006, in 2 top lists Check -
3
Ghost Rider
2007, in 2 top lists Check -
91
The Room
2003, in 2 top lists Check -
94
San Andreas
2015, in 2 top lists Check -
99
Silence
2016, in 2 top lists Check -
69
Wes Craven's New Nightmare
1994, in 2 top lists Check -
1
30 Days of Night
2007, in 1 top list Check -
68
Frozen
2010, in 1 top list Check -
12
La horde
2009 — a.k.a. The Horde, in 1 top list Check -
15
Jalla! Jalla!
2000, in 1 top list Check -
32
Jeepers Creepers
2001, in 1 top list Check -
33
Jeepers Creepers 2
2003, in 1 top list Check -
2
Jumper
2008, in 1 top list Check -
6
Lord of the Flies
1963, in 1 top list Check -
18
Mustaa valkoisella
1968 — a.k.a. Black on White, in 1 top list Check -
8
Resident Evil: Afterlife
2010, in 1 top list Check -
70
Resident Evil: Retribution
2012, in 1 top list Check -
82
Starcrash
1978, in 1 top list Check -
79
2-Headed Shark Attack
2012, in 0 top lists Check -
85
40 Days and Nights
2012, in 0 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 99