VladVladutz's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
6
Conan the Barbarian
1982, in 4 top lists Check -
15
AVP: Alien vs. Predator
2004, in 0 top lists Check -
16
Ghost Rider
2007, in 2 top lists Check -
24
Night at the Museum
2006, in 3 top lists Check -
25
Avatar
2009, in 14 top lists Check -
31
Machete
2010, in 1 top list Check -
32
Death Race 2
2010, in 0 top lists Check -
39
The Incredibles
2004, in 13 top lists Check -
41
You Don't Mess with the Zohan
2008, in 1 top list Check -
42
Miss Congeniality
2000, in 2 top lists Check -
45
Lara Croft: Tomb Raider
2001, in 2 top lists Check -
46
Salt
2010, in 2 top lists Check -
48
V for Vendetta
2005, in 10 top lists Check -
51
Taken 2
2012, in 2 top lists Check -
56
The Green Hornet
2011, in 1 top list Check -
57
Monsters vs. Aliens
2009, in 2 top lists Check -
59
The Amazing Spider-Man
2012, in 2 top lists Check -
60
S.W.A.T.
2003, in 2 top lists Check -
61
Charlie's Angels: Full Throttle
2003, in 3 top lists Check -
62
Charlie's Angels
2000, in 2 top lists Check