Zorbama's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
The Shawshank Redemption
1994, in 24 top lists Check -
2
The Dark Knight
2008, in 27 top lists Check -
3
Inception
2010, in 21 top lists Check -
4
The Prestige
2006, in 15 top lists Check -
5
Casablanca
1942, in 39 top lists Check -
6
Avatar
2009, in 14 top lists Check -
7
Kick-Ass
2010, in 1 top list Check -
8
300
2006, in 6 top lists Check -
9
Watchmen
2009, in 2 top lists Check -
10
Stand by Me
1986, in 11 top lists Check -
11
Mean Girls
2004, in 4 top lists Check -
12
Star Wars: Episode III - Revenge of the Sith
2005, in 6 top lists Check -
13
Hugo
2011, in 6 top lists Check -
14
Transformers
2007, in 4 top lists Check -
15
Iron Man 2
2010, in 3 top lists Check -
16
Death Proof
2007, in 3 top lists Check -
17
Cloverfield
2008, in 3 top lists Check -
18
Grindhouse
2007, in 1 top list Check -
19
[Rec]
2007 — a.k.a. REC, in 2 top lists Check -
20
Star Wars: Episode I - The Phantom Menace
1999, in 5 top lists Check -
21
Alice in Wonderland
2010, in 3 top lists Check -
22
Star Wars: Episode II - Attack of the Clones
2002, in 4 top lists Check -
23
King Kong
2005, in 6 top lists Check -
24
Pearl Harbor
2001, in 2 top lists Check -
25
The Expendables 3
2014, in 1 top list Check