MalanFridy's favorited movies - page 2
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
26
Knocked Up
2007, in 4 top lists Check -
27
50/50
2011, in 0 top lists Check -
28
Face/Off
1997, in 7 top lists Check -
29
Constantine
2005, in 1 top list Check -
30
Dances with Wolves
1990, in 18 top lists Check -
31
Thank You for Smoking
2005, in 0 top lists Check -
32
Once
2007, in 4 top lists Check -
33
Brick
2005, in 8 top lists Check -
34
A.I. Artificial Intelligence
2001, in 11 top lists Check -
35
Garden State
2004, in 2 top lists Check -
36
Cast Away
2000, in 3 top lists Check -
37
The Boondock Saints
1999, in 3 top lists Check -
38
Midnight in Paris
2011, in 3 top lists Check -
39
Clerks
1994, in 9 top lists Check -
40
Office Space
1999, in 7 top lists Check -
41
Chinatown
1974, in 31 top lists Check -
42
28 Days Later...
2002, in 9 top lists Check -
43
The Graduate
1967, in 29 top lists Check -
44
Watchmen
2009, in 2 top lists Check -
45
Ocean's Eleven
2001, in 6 top lists Check -
46
300
2006, in 6 top lists Check -
47
American Psycho
2000, in 12 top lists Check -
48
Iron Man
2008, in 8 top lists Check -
49
Zombieland
2009, in 2 top lists Check -
50
The Breakfast Club
1985, in 10 top lists Check
Showing items 26 – 50 of 270