Elvislaw's favorited movies - page 4
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
91
Red Dawn
1984, in 3 top lists Check -
90
Poltergeist
1982, in 9 top lists Check -
89
The Rocky Horror Picture Show
1975, in 13 top lists Check -
88
Kick-Ass
2010, in 1 top list Check -
87
Pink Floyd: The Wall
1982, in 8 top lists Check -
86
This Is Spinal Tap
1984, in 22 top lists Check -
85
The Expendables
2010, in 1 top list Check -
84
Back to the Future Part II
1989, in 6 top lists Check -
83
Twister
1996, in 2 top lists Check -
82
Armageddon
1998, in 4 top lists Check -
81
Men in Black
1997, in 6 top lists Check -
80
Independence Day
1996, in 8 top lists Check -
79
Jurassic Park
1993, in 23 top lists Check -
78
Monsters, Inc.
2001, in 14 top lists Check -
77
Kill Bill: Vol. 2
2004, in 9 top lists Check -
76
Twelve Monkeys
1995 — a.k.a. 12 Monkeys, in 14 top lists Check -
75
Stand by Me
1986, in 11 top lists Check -
74
Finding Nemo
2003, in 17 top lists Check -
73
Groundhog Day
1993, in 22 top lists Check -
72
Rear Window
1954, in 31 top lists Check -
71
Alferd Packer: The Musical
1993 — a.k.a. Cannibal! The Musical, in 0 top lists Check -
70
The Shawshank Redemption
1994, in 24 top lists Check -
69
Harry Potter and the Order of the Phoenix
2007, in 4 top lists Check -
68
Shaun of the Dead
2004, in 13 top lists Check -
67
The Simpsons Movie
2007, in 3 top lists Check
Showing items 76 – 100 of 166