Gleicito's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
9
It
1990, in 1 top list Check -
14
Angel Heart
1987, in 4 top lists Check -
47
Scream 3
2000, in 2 top lists Check -
78
Willow Creek
2013, in 0 top lists Check -
88
Dead Silence
2007, in 1 top list Check -
93
Srpski film
2010 — a.k.a. A Serbian Film, in 2 top lists Check -
94
Sherlock: The Abominable Bride
2016, in 0 top lists Check -
97
Resolution
2012, in 0 top lists Check -
150
Solyaris
1972 — a.k.a. Solaris, in 28 top lists Check -
164
Sam Was Here
2016, in 0 top lists Check -
178
Mississippi Burning
1988, in 4 top lists Check -
197
The Call of Cthulhu
2005, in 1 top list Check -
202
The Wicker Man
1973, in 13 top lists Check -
203
Child's Play
1988, in 2 top lists Check -
204
Child's Play 2
1990, in 1 top list Check -
208
In the Mouth of Madness
1994, in 2 top lists Check -
223
Silent Hill
2006, in 2 top lists Check -
225
The Forgotten
2004, in 0 top lists Check -
229
Suspiria
1977, in 17 top lists Check -
231
Twelve Monkeys
1995 — a.k.a. 12 Monkeys, in 14 top lists Check -
240
Vanishing on 7th Street
2010, in 0 top lists Check -
244
Sinister
2012, in 1 top list Check -
248
Hellraiser: Inferno
2000, in 0 top lists Check