Alexh7's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Once
2007, in 4 top lists Check -
2
Moulin Rouge!
2001, in 17 top lists Check -
3
Saving Private Ryan
1998, in 28 top lists Check -
4
Braveheart
1995, in 19 top lists Check -
5
Hook
1991, in 4 top lists Check -
6
Ocean's Eleven
2001, in 6 top lists Check -
7
The Shawshank Redemption
1994, in 24 top lists Check -
8
A Beautiful Mind
2001, in 12 top lists Check -
9
La fiesta
2003 Check -
10
Intouchables
2011 — a.k.a. The Intouchables, in 7 top lists Check -
11
Big Fish
2003, in 7 top lists Check -
12
Forrest Gump
1994, in 25 top lists Check -
13
The Hobbit: An Unexpected Journey
2012, in 2 top lists Check -
14
Shoah
1985, in 18 top lists Check -
15
Buried
2010, in 0 top lists Check -
16
The Innocents
1961, in 12 top lists Check -
17
The Color Purple
1985, in 8 top lists Check -
18
Angel
1937, in 2 top lists Check -
19
Wadjda
2012, in 3 top lists Check -
20
Frenzy
1972, in 7 top lists Check -
21
Chico & Rita
2010, in 0 top lists Check