Amostills's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Aliens
1986, in 24 top lists Check -
2
Back to the Future
1985, in 25 top lists Check -
3
Blade Runner
1982, in 36 top lists Check -
4
Touch of Evil
1958, in 31 top lists Check -
5
Platoon
1986, in 21 top lists Check -
6
The Terminator
1984, in 24 top lists Check -
7
Groundhog Day
1993, in 22 top lists Check -
8
The Thing
1982, in 20 top lists Check -
9
Dial M for Murder
1954, in 9 top lists Check -
10
Ed Wood
1994, in 9 top lists Check -
11
Rocky
1976, in 20 top lists Check -
12
Batman
1989, in 9 top lists Check -
13
Brazil
1985, in 23 top lists Check -
14
Citizen Kane
1941, in 39 top lists Check -
15
Clerks
1994, in 9 top lists Check