Ann_R's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Kiss Kiss Bang Bang
2005, in 4 top lists Check -
2
The Prestige
2006, in 15 top lists Check -
3
3:10 to Yuma
2007, in 1 top list Check -
4
The Big Lebowski
1998, in 26 top lists Check -
5
Sin City
2005, in 10 top lists Check -
6
2001: A Space Odyssey
1968, in 45 top lists Check -
7
Drive
2011, in 8 top lists Check -
8
Argo
2012, in 8 top lists Check -
9
The Illusionist
2006, in 0 top lists Check -
10
Withnail & I
1987, in 14 top lists Check -
11
Galaxy Quest
1999, in 3 top lists Check -
12
Hot Fuzz
2007, in 5 top lists Check -
13
Goodfellas
1990, in 31 top lists Check -
14
The Bourne Ultimatum
2007, in 9 top lists Check -
15
Point Break
1991, in 9 top lists Check -
16
Django Unchained
2012, in 12 top lists Check -
17
Inside Llewyn Davis
2013, in 8 top lists Check -
18
Lost in Translation
2003, in 19 top lists Check -
19
The Man from U.N.C.L.E.
2015, in 0 top lists Check