Bon3s's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
The Shawshank Redemption
1994, in 24 top lists Check -
2
Inception
2010, in 21 top lists Check -
3
Schindler's List
1993, in 35 top lists Check -
4
One Flew Over the Cuckoo's Nest
1975, in 35 top lists Check -
5
Casablanca
1942, in 39 top lists Check -
6
The Usual Suspects
1995, in 24 top lists Check -
7
The Matrix
1999, in 30 top lists Check -
8
The Silence of the Lambs
1991, in 36 top lists Check -
9
Se7en
1995, in 29 top lists Check -
10
Citizen Kane
1941, in 39 top lists Check -
11
Le fabuleux destin d'Amélie Poulain
2001 — a.k.a. Amélie, in 27 top lists Check -
12
Alien
1979, in 30 top lists Check -
13
WALL·E
2008, in 26 top lists Check -
14
Sen to Chihiro no kamikakushi
2001 — a.k.a. Spirited Away, in 39 top lists Check -
15
Eternal Sunshine of the Spotless Mind
2004, in 28 top lists Check -
16
El laberinto del fauno
2006 — a.k.a. Pan's Labyrinth, in 33 top lists Check -
17
Singin' in the Rain
1952, in 37 top lists Check -
18
2001: A Space Odyssey
1968, in 45 top lists Check -
19
The Green Mile
1999, in 15 top lists Check -
20
Up
2009, in 16 top lists Check -
21
The Elephant Man
1980, in 16 top lists Check -
22
Hotel Rwanda
2004, in 10 top lists Check -
23
The Wizard of Oz
1939, in 38 top lists Check -
24
Avatar
2009, in 14 top lists Check -
25
District 9
2009, in 10 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 54