Ca_reis's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Black Swan
2010, in 12 top lists Check -
2
Reservoir Dogs
1992, in 26 top lists Check -
3
Pulp Fiction
1994, in 38 top lists Check -
4
Moulin Rouge!
2001, in 17 top lists Check -
5
Nuovo Cinema Paradiso
1988 — a.k.a. Cinema Paradiso, in 20 top lists Check -
6
Trainspotting
1996, in 18 top lists Check -
7
Donnie Darko
2001, in 21 top lists Check -
8
Kill Bill: Vol. 1
2003, in 18 top lists Check -
9
Kill Bill: Vol. 2
2004, in 9 top lists Check -
10
Dogville
2003, in 14 top lists Check -
11
Girl, Interrupted
1999, in 0 top lists Check -
12
Le fabuleux destin d'Amélie Poulain
2001 — a.k.a. Amélie, in 27 top lists Check -
13
The Nightmare Before Christmas
1993, in 16 top lists Check -
14
Eternal Sunshine of the Spotless Mind
2004, in 28 top lists Check -
15
Big Fish
2003, in 7 top lists Check -
16
Closer
2004, in 0 top lists Check -
17
The Illusionist
2006, in 0 top lists Check