DmarRose's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Trainspotting
1996, in 18 top lists Check -
2
The Truman Show
1998, in 14 top lists Check -
3
Shaun of the Dead
2004, in 13 top lists Check -
4
District 9
2009, in 10 top lists Check -
5
Big Fish
2003, in 7 top lists Check -
6
In Bruges
2008, in 6 top lists Check -
7
The Hangover
2009, in 5 top lists Check -
8
Scott Pilgrim vs. the World
2010, in 6 top lists Check -
9
Twelve Monkeys
1995 — a.k.a. 12 Monkeys, in 14 top lists Check -
10
The Sixth Sense
1999, in 20 top lists Check -
11
Jurassic Park
1993, in 23 top lists Check -
12
Good Will Hunting
1997, in 12 top lists Check -
13
La vita è bella
1997 — a.k.a. Life Is Beautiful, in 22 top lists Check -
14
Aliens
1986, in 24 top lists Check -
15
Braveheart
1995, in 19 top lists Check -
16
Catch Me If You Can
2002, in 9 top lists Check -
17
It's a Wonderful Life
1946, in 33 top lists Check -
18
Love Actually
2003, in 3 top lists Check -
19
Vertigo
1958, in 42 top lists Check -
20
The King's Speech
2010, in 13 top lists Check -
21
The Breakfast Club
1985, in 10 top lists Check -
22
American Psycho
2000, in 12 top lists Check -
23
Dead Poets Society
1989, in 12 top lists Check -
24
Titanic
1997, in 25 top lists Check -
25
Ferris Bueller's Day Off
1986, in 11 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 398