Duddyduddyduudyy's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Inception
2010, in 21 top lists Check -
2
Fight Club
1999, in 19 top lists Check -
3
Toy Story 3
2010, in 16 top lists Check -
4
American History X
1998, in 12 top lists Check -
5
American Beauty
1999, in 25 top lists Check -
6
Eternal Sunshine of the Spotless Mind
2004, in 28 top lists Check -
7
The Prestige
2006, in 15 top lists Check -
8
Inglourious Basterds
2009, in 17 top lists Check -
9
No Country for Old Men
2007, in 23 top lists Check -
10
The Big Lebowski
1998, in 26 top lists Check -
11
V for Vendetta
2005, in 10 top lists Check -
12
The Social Network
2010, in 13 top lists Check -
13
Children of Men
2006, in 13 top lists Check -
14
The Iron Giant
1999, in 14 top lists Check -
15
Aladdin
1992, in 14 top lists Check -
16
Walk the Line
2005, in 4 top lists Check -
17
Scott Pilgrim vs. the World
2010, in 6 top lists Check -
18
Paranormal Activity
2007, in 3 top lists Check -
19
Paranormal Activity 2
2010, in 1 top list Check