Duozaki's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Rambo
1987, in 0 top lists Check -
2
Pulp Fiction
1994, in 38 top lists Check -
3
American History X
1998, in 12 top lists Check -
4
Schindler's List
1993, in 35 top lists Check -
5
Fight Club
1999, in 19 top lists Check -
6
The Matrix
1999, in 30 top lists Check -
7
Forrest Gump
1994, in 25 top lists Check -
8
Braveheart
1995, in 19 top lists Check -
9
Trainspotting
1996, in 18 top lists Check -
10
Good Will Hunting
1997, in 12 top lists Check -
11
The Truman Show
1998, in 14 top lists Check -
12
Eternal Sunshine of the Spotless Mind
2004, in 28 top lists Check -
13
Se7en
1995, in 29 top lists Check -
14
Die Hard
1988, in 21 top lists Check -
15
Into the Wild
2007, in 10 top lists Check -
16
Gandhi
1982, in 15 top lists Check -
17
A Clockwork Orange
1971, in 37 top lists Check -
18
Cube
1997, in 5 top lists Check -
19
The Art of Travel
2008, in 0 top lists Check -
20
Pink Floyd: The Wall
1982, in 8 top lists Check