Edwardjamesm's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
The Silence of the Lambs
1991, in 36 top lists Check -
2
Singin' in the Rain
1952, in 37 top lists Check -
3
The Wizard of Oz
1939, in 38 top lists Check -
4
Gone with the Wind
1939, in 31 top lists Check -
5
The Lion King
1994, in 24 top lists Check -
6
L.A. Confidential
1997, in 27 top lists Check -
7
The Usual Suspects
1995, in 24 top lists Check -
8
Titanic
1997, in 25 top lists Check -
9
Dances with Wolves
1990, in 18 top lists Check -
10
Rain Man
1988, in 14 top lists Check -
11
Up
2009, in 16 top lists Check -
12
Kill Bill: Vol. 1
2003, in 18 top lists Check -
13
Slumdog Millionaire
2008, in 13 top lists Check -
14
Stand by Me
1986, in 11 top lists Check -
15
Amour
2012, in 15 top lists Check -
16
Big Fish
2003, in 7 top lists Check -
17
Carrie
1976, in 11 top lists Check