Epochiero's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
The Shawshank Redemption
1994, in 24 top lists Check -
2
Pulp Fiction
1994, in 38 top lists Check -
3
The Dark Knight
2008, in 27 top lists Check -
4
Inception
2010, in 21 top lists Check -
5
Fight Club
1999, in 19 top lists Check -
6
The Matrix
1999, in 30 top lists Check -
7
The Usual Suspects
1995, in 24 top lists Check -
8
Memento
2000, in 27 top lists Check -
9
American Beauty
1999, in 25 top lists Check -
10
Le fabuleux destin d'Amélie Poulain
2001 — a.k.a. Amélie, in 27 top lists Check -
11
WALL·E
2008, in 26 top lists Check -
12
Requiem for a Dream
2000, in 21 top lists Check -
13
Reservoir Dogs
1992, in 26 top lists Check -
14
Gladiator
2000, in 25 top lists Check -
15
Inglourious Basterds
2009, in 17 top lists Check -
16
Die Hard
1988, in 21 top lists Check -
17
Blade Runner
1982, in 36 top lists Check -
18
The Sixth Sense
1999, in 20 top lists Check -
19
Slumdog Millionaire
2008, in 13 top lists Check -
20
Trainspotting
1996, in 18 top lists Check