Exiledofsouth's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
The Departed
2006, in 20 top lists Check -
2
Eternal Sunshine of the Spotless Mind
2004, in 28 top lists Check -
3
The Maltese Falcon
1941, in 27 top lists Check -
4
The Sixth Sense
1999, in 20 top lists Check -
5
The Bourne Ultimatum
2007, in 9 top lists Check -
6
Ratatouille
2007, in 14 top lists Check -
7
Good Will Hunting
1997, in 12 top lists Check -
8
Big Fish
2003, in 7 top lists Check -
9
Ocean's Eleven
2001, in 6 top lists Check -
10
Rain Man
1988, in 14 top lists Check -
11
Ocean's Twelve
2004, in 4 top lists Check -
12
A Beautiful Mind
2001, in 12 top lists Check -
13
Ocean's Thirteen
2007, in 2 top lists Check -
14
Lethal Weapon 4
1998, in 2 top lists Check -
15
The Bourne Supremacy
2004, in 8 top lists Check -
16
Public Enemies
2009, in 1 top list Check -
17
I Am Sam
2001, in 0 top lists Check