FreWillems's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Inception
2010, in 21 top lists Check -
2
Reservoir Dogs
1992, in 26 top lists Check -
3
Big Fish
2003, in 7 top lists Check -
4
Donnie Darko
2001, in 21 top lists Check -
5
Pulp Fiction
1994, in 38 top lists Check -
6
Miller's Crossing
1990, in 11 top lists Check -
7
No Country for Old Men
2007, in 23 top lists Check -
8
District 9
2009, in 10 top lists Check -
9
Inglourious Basterds
2009, in 17 top lists Check -
10
American Beauty
1999, in 25 top lists Check -
11
Christine
1983, in 1 top list Check -
12
The Pursuit of Happyness
2006, in 3 top lists Check -
13
Trainspotting
1996, in 18 top lists Check -
14
The Shawshank Redemption
1994, in 24 top lists Check -
15
The Game
1997, in 3 top lists Check -
16
Water for Elephants
2011, in 0 top lists Check