Guix's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Kung Fury
2015, in 1 top list Check -
2
Interstellar
2014, in 13 top lists Check -
3
Fight Club
1999, in 19 top lists Check -
5
Inception
2010, in 21 top lists Check -
6
The Curious Case of Benjamin Button
2008, in 6 top lists Check -
7
District 9
2009, in 10 top lists Check -
8
The Prestige
2006, in 15 top lists Check -
9
The Fountain
2006, in 4 top lists Check -
10
Moon
2009, in 5 top lists Check -
11
Watchmen
2009, in 2 top lists Check -
12
Akira
1988, in 22 top lists Check -
14
Being John Malkovich
1999, in 14 top lists Check -
15
Adaptation.
2002, in 11 top lists Check -
16
Good Bye Lenin!
2003, in 8 top lists Check -
17
Los cronocrímenes
2007 — a.k.a. Timecrimes, in 1 top list Check -
18
Identity
2003, in 1 top list Check -
19
Tron
1982, in 5 top lists Check -
20
Thank You for Smoking
2005, in 0 top lists Check -
21
Ferris Bueller's Day Off
1986, in 11 top lists Check -
22
Apocalypto
2006, in 2 top lists Check -
23
El orfanato
2007 — a.k.a. The Orphanage, in 3 top lists Check -
24
Lola rennt
1998 — a.k.a. Run Lola Run, in 9 top lists Check -
25
Big Fish
2003, in 7 top lists Check -
26
Airplane!
1980, in 14 top lists Check -
27
Misery
1990, in 3 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 317