Horrex64's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
4
Inception
2010, in 21 top lists Check -
7
The Matrix
1999, in 30 top lists Check -
18
The Truman Show
1998, in 14 top lists Check -
27
Terminator 2: Judgment Day
1991, in 27 top lists Check -
31
District 9
2009, in 10 top lists Check -
42
The Fifth Element
1997, in 7 top lists Check -
45
Moon
2009, in 5 top lists Check -
51
The Terminator
1984, in 24 top lists Check -
53
Watchmen
2009, in 2 top lists Check -
58
Interstellar
2014, in 13 top lists Check -
64
Minority Report
2002, in 8 top lists Check -
69
Akira
1988, in 22 top lists Check -
70
Mad Max: Fury Road
2015, in 23 top lists Check -
79
Looper
2012, in 2 top lists Check -
83
Unbreakable
2000, in 6 top lists Check -
85
Primer
2004, in 6 top lists Check -
88
Austin Powers: International Man of Mystery
1997, in 3 top lists Check -
92
Face/Off
1997, in 7 top lists Check -
96
Ex Machina
2014, in 5 top lists Check -
97
The Martian
2015, in 6 top lists Check -
99
Equilibrium
2002, in 0 top lists Check -
101
The Hitchhiker's Guide to the Galaxy
2005, in 1 top list Check -
107
A Scanner Darkly
2006, in 3 top lists Check -
116
Idiocracy
2006, in 2 top lists Check -
118
Hellboy
2004, in 1 top list Check
Showing items 1 – 25 of 32